Mano KLI LT

Žinutė išsiųsta sėkmingai

Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Daugiau informacijos

Pagalba klientams

Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklės

Sąžiningo naudojimosi taisyklės

1. Primename, kad sudarę šią sutartį įsipareigojate KLI LT, UAB paslaugomis naudotis sąžiningai, rūpestingai ir nepažeisdami kitų asmenų teisėtų lūkesčių.
2. KLI LT, UAB teikiamomis paslaugomis galite naudotis tik šioje sutartyje numatytu tikslu – interneto, televizijos ir ryšio paslaugoms ar su jomis susijusioms pridėtinėms paslaugoms gauti.
3. Jūs įsipareigojate jokiomis priemonėmis ir metodais nenaudoti KLI LT, UAB paslaugų ar kitokių tinklo resursų nesąžiningam ir (ar) kitų asmenų teisėtus interesus pažeidžiančiam tikslui.
4. Atidžiai susipažinkite su kitais Jūsų, kaip kliento, įsipareigojimais, numatytais elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklėse 37 punkte.
5. Aptariamų kliento įsipareigojimų pažeidimu paprastai laikomas neprotingai didelio paslaugų srauto inicijavimas ar priėmimas, neatitinkantis vidutiniškai įprasto maksimalaus paslaugų naudojimo asmeninėms reikmėms, ir (arba) su tokių paslaugų naudojimu ar jų skaičiumi susijusios ekonominės naudos siekimas arba gavimas.
6. KLI LT, UAB atskirai nagrinės ir sieks teisingai vertinti kiekvieną konkretų atvejį dėl galimo pažeidimo.
7. Informuojame, kad netinkamai vykdant sutartyje numatytus kliento įsipareigojimus paslaugų teikimas Jums gali būti nedelsiant apribojamas, o vėliau ir visiškai nutraukiamas, jeigu pažeidimo nepašalinate.

Interneto srauto greičio matuoklis

Kaip apmokėti sąskaitą PRIVATIEMS klientams

  • MAXIMA prekybos centruose (kasoje) – 0,21 €
  • Lietuvos spaudos kioskuose – 0,29 €
  • „R-Kiosk“ parduotuvėse – 0,29 €
  • Mažeikių butų ūkis, UAB kasose – 0,25 €
  • PERLAS loterijos terminaluose – 0,60 €
  • Per bankus – nustatytais bankų įkainiais
  • Grynais pinigais atsiskaityti galima Mažeikių ir Kėdainių KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyriuose – 0,49 €

KLI LT, UAB sąskaitas už suteiktas paslaugas galite apsimokėti per bankus ir internetinę bankininkystę. Apmokant grynais kasoje su savimi turėkite sąskaitą, nuskanavus barkodą, mokėtina suma (lygi „likutis einamojo mėn. galui“) bus įtraukta į Jūsų pirkinių kasos čekį. Rekomenduojame kasoje gautą kasos čekį išsaugoti bent vieną mėnesį.

MAŽEIKIUOSE, N.AKMENĖJE, AKMENĖJE, PLUNGĖJE, TELŠIUOSE į sąskaitą:
a/s LT734010040700121303
bankas DnB b.k. 40100 www.dnb.lt

JURBARKE, TAURAGĖJE, KĖDAINIUOSE, KAUNE į sąskaitą:
a/s LT174010041900142291
bankas DnB b.k. 40100 www.dnb.lt

 

Sąskaitos gavimo būdai PRIVATIEMS klientams

Pasirinkite sąskaitos gavimo būdą

  • Sąskaita siunčiama el. paštu – nemokamai
  • Sąskaita siunčiama paštu – 0,80 € (už kiekvieną sąskaitos pristatymą)
  • Sąskaitą atsiimkite KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyriuje – nemokamai
    Norėdami, kad sąskaita Jums būtų siunčiama paštu arba el. paštu kreipkitės į KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyriaus administratorę pagal savo gyvenamą vietovę, nurodykite savo adresą arba el. pašto adresą ir sąskaitą gausite Jūsų pasirinktu būtu.

Mažeikiai – Draugystės g. 22
Kėdainiai – J. Basanavičiaus g. 128 a
Tauragė – Dariaus ir Girėno g. 9

Tel. 8 700 11 333

Kaip apmokėti sąskaitą JURIDINIAMS klientams

Sąskaitą galima apmokėti per pasirinktą banką:

MAŽEIKIUOSE, N.AKMENĖJE, AKMENĖJE, PLUNGĖJE, TELŠIUOSE į sąskaitą:
a/s LT734010040700121303
bankas DnB b.k. 40100 www.dnb.lt

JURBARKE, TAURAGĖJE, KĖDAINIUOSE, KAUNE į sąskaitą:
a/s LT174010041900142291
bankas DnB b.k. 40100 www.dnb.lt

Vėluojantiems atsiskaityti JURIDINIAMS KLIENTAMS

Gerbiamieji klientai, informuojame Jus, kad
1. kurie vėluoja atsiskaityti už KLI LT, UAB suteiktas paslaugas daugiau negu 7 kalendorines dienas, teikiamos paslaugos bus apribotos;
2. kurie vėluoja atsiskaityti už KLI LT, UAB suteiktas paslaugas, daugiau negu 90 kalendorinių dienų, neatsiskaičius būsime priversti Jūsų įsiskolinimą paviešinti www.creditinfo.lt tinklapyje;
3. kurie vėluoja ir po įspėjimo piktybiškai neatsiskaito už KLI LT, UAB suteiktas paslaugas, įsiskolinimas bus išieškomas teisminiu būdu;
4. klientams, kuriems dėl įsiskolinimo bus apribotas KLI LT, UAB paslaugų teikimas, už vėlavimą atsiskaityti bus skaičiuojami delspinigiai.

Sąskaitos gavimo būdai JURIDINIAMS klientams

Pasirinkite sąskaitos gavimo būdą

  • Sąskaita siunčiama el. paštu – nemokamai
  • Sąskaita siunčiama paštu – 0,87 € (už kiekvieną sąskaitos pristatymą).
    Norėdami, kad sąskaita Jums būtų siunčiama paštu arba el. paštu kreipkitės į KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyriaus administratorę pagal savo gyvenamą vietovę, nurodykite savo adresą arba el. pašto adresą ir sąskaitą gausite Jūsų pasirinktu būtu.

GERBIAMIEJI KLIENTAI

Atsiskaityti už KLI LT, UAB suteiktas paslaugas pasirinkite sąskaitos el. paštu gavimo būdą – nemokama.

Elektroninės sąskaitos – geriau, patogiau, greičiau – nemokamai.
Džiaugiamės, kad daugelis vartotojų jau pasirinko ir sėkmingai naudojasi elektroninėmis sąskaitomis.
Iš tiesų kartais kyla rūpesčių dėl popierinių sąskaitų – jos pasimeta, Jums už jų pristatymą tenka mokėti, be to ne visada laiku jas pristato, neturite sąskaitos su savimi, kai tik pasitaiko patogesnė proga ją apmokėti?
Siūlome puikų sprendimą – atsisakykite popierinių sąskaitų − užsisakykite elektroniniu būdu teikiamas sąskaitas KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyriuje pagal savo gyvenamą vietovę, kreipkitės į KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyriaus administratorę.

Elektronines sąskaitas patogu apmokėti bet kuriuo paros metu − taip sutaupysite savo brangų laiką! Sąskaitos pateikiamos PDF formatu ir yra identiškos popierinėms sąskaitoms.

Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

1. Kur reikia kreiptis norint pranešti, kad dingo internetas ar turint kitų klausimų?
Klausimus ir pranešimus apie gedimus galite pateikti telefonu ir elektroniniu paštu į Jūsų miesto abonentų aptarnavimo skyrių. Visus kontaktus rasite čia.

2. Noriu pakeisti interneto planą. Kaip tai padaryti?
Reikia atvykti į KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyrių ir pateikti plano keitimo prašymą. Klientų aptarnavimo skyrių adresus rasite čia. Arba prašymą galite atsiųsti paštu. Detalesnė informacija telefonu 8 700 11 333.

3. Ką daryti, jei pakeičiau kompiuterį ir dabar nežinau, kokius duomenis reikia suvesti?
Labai svarbu, kad Jūsų įsigytas personalinis kompiuteris nebūtų buvęs ankščiau mūsų tinkle, kitu atveju, jis bus užblokuotas kaip klaidingai įvestas Jūsų IP adresas. Jeigu ne, pakanka susirasti sutartį, kurioje susiradę IP laukelyje nurodytus skaičius ir juos įvesti į tam skirtą lauką. Kitu atveju kreipkitės į savo regiono klientų aptarnavimo skyrių.

4. Ar galiu vienu metu naudotis interneto paslauga keliais kompiuteriais?
Taip galite! Patogiausia būtų, jei įsirengtumėte namuose belaidį internetą (Wi-Fi).

5. Kaip namie įsirengti belaidį internetą?
Norėdami namuose sukurti belaidžio interneto (Wi-Fi) prieigos tašką, įsigykite pas mus belaidžio interneto skirstytuvą (dar vadinamą maršrutizatoriumi). Juo galima sujungti kelis kompiuterius į vieną tinklą, bendrai dalintis duomenimis, spausdinti dokumentus ir naudotis internetu namuose be jokių laidų. Susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu (kontaktai) ir mūsų specialistas atvyks pas Jus į namus bei įrengs belaidį internetą.

6. Ką daryti sugedus kompiuteriui?
Sugedus kompiuteriui galite kreiptis į Kompiuterinis langas, UAB. Įmonė atlieka techninius ir programinius gedimų šalinimus. Kontaktus rasite prie paslaugos verslui.

7. Kas yra IP adresas?
IP adresas – unikalus numeris, identifikuojantis kompiuterį tinkle ir internete. IP adresą sudaro keturios taškais atskirtos skaičių grupės, pavyzdžiui, 84.32.X.X. arba 192.168.160.X (X – skaičių grupė iš 1-3 skaitmenų).

8. Kokius IP adresus suteikiate abonentams?
Šviesolaidiniame tinkle visiems abonentams yra suteikiami statiniai, unikalūs IP adresai. Norint gauti išorinį IP reikia kreiptis į KLI LT, UAB klientų aptarnavimo skyrių.

9. Ar keičiasi IP adresas keičiant planą?
Keičiant planą IP adresas nesikeičia.

10. Kaip konfigūruoti pašto dėžutę „Microsoft Outlook Express“ programoje?
1 žingsnis: Programos „Outlook Express“ meniu pasirinkite „Įrankiai“ (angl. „Tools“). Tuomet pasirinkite „Abonentai“ (angl. „Accounts“) ir atsidariusiame lange paspauskite „Pridėti“ (angl. „Add“).
2 žingsnis: Pasirinkite „Paštas“ (angl. „Mail“) ir tuomet atsidarys programos „Vedlys“ (angl. „Wizard“). Čia įrašykite savo vardą ir pavardę (juos matys laiškų gavėjai).
3 žingsnis: Spauskite „Next“ ir paeiliui pildykite pavyzdyje nurodytus duomenis. Gaunamo pašto POP3 ir išsiunčiamo pašto SMTP nurodykite mail.kli.lt baigę paspauskite „Finish“. „Outlook Express“ paruoštas darbui.

11. Kas nutiks, jei uždelsiu apmokėti sąskaitą?
Nesulaukus mokėjimo iki sutartyje numatyto termino pabaigos, paslaugos teikimas yra sustabdomas. Apie susidariusį įsiskolinimą informuojame skolų išieškojimo tarnybą, kurios sprendimu skolos administravimas atiduodamas antstoliui.

Kokias paslaugas galiu užsakyti?

Prašome pasirinkti visus laukelius.

Jūsų adresu galimos paslaugos

Adresas: Neįvestas adresas

  • Nėra paslaugų
Užsakymas sėkmingai išsiųstas

SUSISIEKITE SU MUMIS

  • 8 700 11 333
  • uzsakymai@kli.lt
  • KLI LT, UAB KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIAI:
    • Draugystės g. 22, Mažeikiai
    • J. Basanavičiaus g. 128 A, Kėdainiai
    • Dariaus ir Girėno g. 9, Tauragė